HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

duminică, 4 decembrie 2011

Nestins



am încuiat uşa dormitorului
mă ascund ca un câine rănit
fără să-mi curăţ rănile
în abdomen am o gaură albastră 
culoarea viselor mai puternice decât viaţa
pruncii care nu mi s-au născut lovesc în tâmple
spasmul calcă peste inimă coboară mai departe
odată cu dorinţele mele digerate
de toate mamele încă în viaţă
ca şi cum ar fi nisip zgrunţuros în stomac

sunt o femeie cu mii de braţe
rotite peste cap ca un dans de săbii
într-o zi vor cădea drept în creştet
vor creşte mărăcini din patul în care îngheţ

deasupra Isus are o inimă în flăcări
în altă icoană Maica Lui ţine la piept 
o inimă în floare
dacă aş privi cu atenţie aş vedea
că norii sunt îngeri mici
ning peste golul albastru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu