HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

duminică, 12 ianuarie 2014

o mie de ani fără unul



prunc nenăscut
te-am plâns în pântecul meu gol
cum plângi în pernă pe ascuns
am frământat amarul vieţii cu lapte de spic crud
să creşti mândru şi puternic
să te naşti la umbră de chiparos

copilul meu
te-am legănat pe braţe ca pe un soare la răsărit
am rămas cu umerii arşi în haina zdrenţuită
am dormit cu tâmpla pe cremene
am sorbit din furtunile verii 
m-am hrănit cu mură sălbatică
să te pot creşte

te-am botezat cu nume vechi în apă de izvor cu cruce
ţi-am şters fruntea cu iarbă necălcată
te-am ridicat pe palme către cer
şi te-am adus curat la piept

fiul meu
îţi promit că vei avea calul cel mai iute hrănit cu jeratic
împăratul roşu cu cel verde vor face pace
codrul va creşte mai bogat şi holda mai înaltă
cât timp mă vei mai ţine minte
sub piciorul tău

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu