HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

sâmbătă, 15 octombrie 2011

Dincolo de stele


la început era doar acoperişul
treptat casa a crescut peste mine de sus în jos
când ferestrele sunt murdare am conjunctivită
dacă pocnesc dulapurile am reumatism
când se înfundă chiuveta am indigestie

mai mult decât atât nu e o casă goală
să pot curăţa şi vopsi duşumeaua
sau pereţii după bunul meu plac
prin colţuri cresc păianjeni mici roşii
aerul vibrează de musculiţe şi ţânţari
oglinzile au mucegai la margini
până şi cărţile miros a dulceaţă veche şi acră
din toate acestea rezultă o tensiune sangvină crescută
şi uneori aritmie cardiacă
odată ce apar fluturii noi din omizi

totuşi mătur aspir şterg praful vizibil sau invizibil
dar e în zadar
a început să crească o pivniţă umedă şi întunecoasă
tocmai bună pentru şerpi şi broaşte
acolo nu voi putea coborî
fiindcă dacă se ard becurile suprasolicitate
nu voi mai deosebi ziua de noapte

după car de ani regret un singur lucru
că prima oară când mi-a crescut acoperişul
nu ştiam încă să privesc stelele
cu ochiul liber


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu