HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 21 octombrie 2011

Lună nouă



atâtea ape s-au scurs rând pe rând
nu mai era loc să las în spate urma mea
paşi de copil desculţ copite şine de căruţă
se sfărâmau unele pe celelalte
precum cenuşa de vulcan purtată-n vânt
oamenii aveau vorba ascuţită
se întorceau spre casă cu praful în gulere
craterele lunii dispăruseră

până şi cei singuri
au început să bea apă numai de la şipot
către asfinţit veneam cu ulciorul plin
umbră tremurând lângă umbra mea prelungă
doar atât mai vedeam
în urma mea însângerată

acasă am stat lipită de pământ
simţeam că îmi creşte inima
pereţii dinăuntru se îndepărtau
un buldozer răsturna moloz între ei
eram sclava amintirilor demolate
uscate la rădăcină
ca o fântână fără lanţuri
nu mai puteam plânge

seara s-au ciocnit trenuri cenuşii
cu pasageri întâlniţi mai demult
bariera viselor s-a sfărâmat
pe dedesubt

eram din nou trează
afară ploua 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu