HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 25 octombrie 2011

Geanta de voiaj




am plecat pe mare cu o valiză de fier
încuiată cu cifru în ultima zi
am păstrat în ea un măr un ziar un covrig
era grea o duceam pe umărul stâng
în mâna dreaptă ţineam o geantă de piele
burduşită cu haine timp de douăzeci de ani

când apele s-au ridicat la hublouri
am deschis valiza grea am ronţăit cu poftă covrigul
am făcut corăbioare din foi de ziar
purtam o rochie albă din tinereţe
priveam ce frumos sclipea mărul cel roşu
dar au reparat avaria

la al doilea accident am rupt tot ziarul
citind rând după rând ce scria în el
acum aveam păr alb purtam o rochie neagră în întregime

la sfârşit îmi rămăsese doar mărul
îl tot admiram că încă nu era putred
mă înţepa adânc umărul stâng
nu mai puteam purta valiza de fier
eram îmbrăcată cu o rochie roz ca florile de măr
nu mi-era foame nu vroiam să arunc fructul
nu mă lăsa inima să îl dăruiesc

l-am pus la loc în valiză
am chemat un copil de pe punte
l-am rugat să închidă valiza fără să îmi spună cifrul
apoi am aruncat-o în mare

noaptea ardea foc mocnit sub pleoape şi sub tâmple
am mai privit o dată stelele 
şi-am adormit mult mai uşor ca înainte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu