HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

sâmbătă, 6 septembrie 2014

*/ *



mi-am spus că e timpul să mă uit în oglindă
singură cu mine însămi
să citesc altceva decât scrie în biblia de la bunica
sunt ca o fotografie veche
deşi nu zâmbesc tot văd forma unei inimi grăitoare
care sare din ramă oricât mă vreau pe mine
văd că pur şi simplu i-am iubit pe ceilalţi prea mult
i-am privit cu drag şi respect
ca şi cum l-aş fi văzut pe dumnezeu
sau pe fiul lui născut iar nu făcut
după chipul şi asemănarea tatălui
cum sunt ceilalţi
ei mi-au întors numai obrazul murdar/ eu am aruncat în ei cu flori
eu le-am oblojit rănile/ ei m-au lăsat să zac în toaleta publică
ei au minţit amar de ani/ eu am spus răspicat adevărul
eu le-am dat totul/ ei mi-au furat şi ultima pâine
până când a fost prea târziu
să mai iert  
şi oricum nimănui nu îi pasă de cât am iertat/ de cât mai respir/ de cât mai iubesc
sunt invizibilă/ nu mai sunt om/ parcă urlu de mii de ani că
nu vreau să mă sanctifice chiar dacă nu am greşit nimic
chiar dacă ceilalţi m-au batjocorit la fel cum mă scuipau părinţii
care nu erau părinţii mei
fiindcă sunt doar un om bun şi cuminte
doar un om harnic şi cu drag de muncă
doar un om fără haine din copilărie
doar un om care a ţinut la toţi ceilalţi
nu doar la bătrâni şi la copii
în timp ce ei urlă că numai haina îl face pe om
că nu contează că nu am bani să mă tund
dar contează că ei mă văd nebună că am părul în dezordine
că nu contează că nu am bani de medicamente
dar contează că ei mă văd nebună că mă doare tot
.........................................................................
mereu văd acelaşi magician alb îmbrăcat în meningele meu
ca într-un giulgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu