HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

luni, 28 iulie 2014

elegie 011


e simplu să mă omori frate necunoscut
chip cioplit de samaritean
fă-ţi un pustiu de bine sunt o pată de culoare nehotărâtă
indigo cu tendinţă spre violet
închide dintr-o dată cartea pe care o citeşti şi voi deveni fluture
cu aripile răstignite pe două pagini


*
poate din nevoia de a uita
văd moartea ca pe o piedică pe roata de tortură
o alifie camforată panaceu pentru terminaţiile nervoase
sunt azi mai aproape de copacul pentru atârnat ştreangul
din care dumnezeu a interzis să guşti
priveşte vanitas vanitatum
capul lui yorick stă pe farfuria ta când primeşti lumânarea
mărul copt şi porţia de colivă


*
sunt în picioare cu faţa la zid
glasul nu mi s-a dezlegat încă
mă întreb ce este mai puternic unde înclină inima
săraca inima mea
pe balanţa dintre dragoste şi moarte
sunt câteva grame de suflet în plus
e nevoie de greutăţi foarte mici de cămătar
cântecul de lebădă
psalmul 103
şirul lui fibonacci proporţia de aur


*
iată copilul meu covorul moale
trupul meu cald pe care păşeşti în astă zi sfântă
tălpile mele subţiri se lipesc de lutul roşu
mă învârt pe roata olarului
veşnica mea pomenire
cum am fost aşa voi rămâne
pe buze o fărâmă din împărtăşanie
prima şi ultima


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu