HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

joi, 7 august 2014

unii spun că viaţa e ca o apă


cerul e greu ochii păpuşilor sunt tulburi
e mult prea plin de măşti de groază
de rânjete de clovni care îşi spală fardul
în acelaşi lighean
o ultimă dragoste moare
sub paharul gol întors ca o clepsidră
pe spinarea bolnavă a lumii
şi cât de frumos începuse
spuneau sibilele cu glasul de cristal


*
strâng pumnii de durere iar ea îmi încalecă pe inimă
îmi rupe creierul ca pe-o juma de nucă
mă fură dincolo de centura de castitate
şi toţi spun că încă mai vor
încă un pic de vin roşu pe giulgiu
încă o pată pe rochia miresei
încă o icoană mânjită de ceară ferecată în aur
doamne de ce ai lăsat


*
în grădina secretă un copil al nimănui
muşcă dintr-o cireaşă amară
voia să crească să facă ocolul pământului
dar jerbele de crini s-au uscat prea devreme
fiindcă doar moartea nu e liberă
vom dispărea
şi eu şi pasărea mea albă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu