HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

sâmbătă, 14 martie 2015

aşa-mi vine

mie când primesc vreo ameninţare de moarte îmi crapă pielea în talpă aşa cum crăpau în coajă merele bunicii pe soba de teracotă nu mă gândesc că ar fi alţii câini şi eu caravană care trece fiindcă sunt pe deplin unică deşi nu sunt frumoasă ca luna precum erau femeile din o mie şi una de nopţi

sunt o persoană calmă care ticăie ordonat în viaţă şi cred că semăn mai mult cu cârtiţa decât cu vulturoaica din blana mea nu-şi va face manşon nicio doamnă măritată care a dat roată mesei din biserică binecuvântată la pântece din ochii mei nu-şi va face monoclu vreun domn bine colecţionar de stampe şi gravuri fiindcă la mine în creier toate drumurile taie de-a dreptul

prea mulţi oameni se nasc prin cezariană dar oare celelalte naşteri sunt ele curate ca lacrima ori cine a mai văzut lacrimi curate arză-te-ar norocul de viaţă că numai focul este curat fiindcă se rup lucrurile unul de celălalt în rest numai mişmaşuri mamă tată fiu sfânt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu