HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

joi, 26 martie 2015

rugăciunea inimii

ridic receptorul să vorbesc gratuit duminica/ din bucata mea de pâine am crescut un om şi-un câine/ la celălalt capăt al firului nu există alte vorbe/ frunzăresc agenda de telefoane oameni pe care i-am uitat fiindcă nu m-au vrut/ iubirea mea pentru departele meu/ neamurile biblice încolonate la acelaşi prânz/ înmulţind ceapa şi mămăliga/ şi omul care e plătit să înmoaie buretele în oţet

e o zi liniştită plouă mărunt ca în faguri de albine
oamenii se întorc de la biserica albă cu turle joase
împărţind umbrelele

lipesc vârful degetelor de pământul din ghiveciul cu plantă verde/ mă deconectez/ mă descarc electrostatic/ caut să fixez picioarele pe parchetul laminat/ să echilibrez sufletul între cei doi plămâni/ e un exerciţiu fără mantre fără lumânări feng shui sau ikebana

doar floarea-soarelui stă lângă perete ca o maică precistă în rugăciune

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu