HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

duminică, 15 martie 2015

Avis

Ce crudă lege a-nvăţat oamenii să ucidă copiii nedoriţi de mamele lor? Aceeaşi lege prin care nimeni nu ridică înapoi în cuib puiul aruncat de pasărea mamă. Dar dacă era un singur pui?, întreb eu cu buzele umflate de plâns. Nici atunci, mi se răspunde, nici atunci puiul nu este ridicat în cuib şi nici nu e dat altei mame. Dar dacă era o piatră rară, dacă era o floare, dacă era o sfântă ninsoare? Nici atunci, răspund brazii cei înalţi, aiurezi copila mea, aripile păsării mamă coperă soarele cât e el de mare...Dar dacă, întreb eu, dacă puiul avea aripi? Atunci nu e lăsat să zboare, copila mea, fiindcă puii din alte cuiburi au ciocurile flămânde şi păsările lor mamă cântă fiecare pe limba lor. Puiul tău nu are guşa plină cu aceleaşi grăunţe şi poveşti ca fraţii lui vitregi şi moare fiindcă penele lui strălucesc prea tare. Moare fiindcă alte păsări mamă îşi iubesc puii şi îi lasă să zboare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu