HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

sâmbătă, 28 martie 2015

fiindcă doamna este femeie

475

totul rămâne os lângă os/ craniu şi oasele bazinului/ cochilii care se predau ţărmului/ iluzorie pace de la westphalia în mijlocul tumultului/ aceste trofee precum mândria şi independenţa spiritului/ lipsa de abdicare a trupului şi reciproc

habar n-aveam ce doresc bărbaţii când calcă femeile în joacă pe picior/ m-au dus la cinemateca într-o zi să v[d ciociara un film despre violul colectiv într-o biserică/ am ieşit din sală nedumirită şi tristă/ trăiam cu gândul la legile gravitaţiei formulele chimice  planetele lui holst/ înţelegeam doar graiul florilor răsărite la umbră sau aproape de gheţuri din cărţile pentru copii

îmi amintesc era mereu la fel de la grădiniţă
mai apoi erau poeziile copiilor calul trage la căruţă fetele mă trag de
cântecele despre bombe sexuale filmul basic instinct şi apoi bătrânii libidinoşi
care încercau să mă sărute cu forţa
şi cei care spuneau că totul se închină zeului banană
acum îmi amintesc toate cuvintele erau leagăne pentru jocuri erotice
dialogul oamenilor normali şi respectabili însemna să şadă
pe acelaşi scaun să se dea huţa

şi peste toate acestea din mine încă fuge afară şi intră înăuntru
o inimă de femeie încă neavortată
undeva între frunte şi muntele lui venus 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu