HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

sâmbătă, 21 martie 2015

nimeni nu va şti

nici în creierul inimii codrului nici în inima creierului munţilor
nicăieri
nu am mai trăit nu am mai iubit ceea ce nici eu nu ştiam
cine n-are dor pe vale nu ştie luna când răsare
              taci brută gingaşă
                                 cântă
n-aţi auzit în viaţa vieţilor voastre măiastra de martie
cum umple fereastra cu miere în flăcări
pedeapsa iubirii pedeapsa cerului stelelor
                                  al lor
pasărea cu aripile strânse până când timpul
pui de pripas cu gheară cenuşie
stă
păpădie rotitoare
e vremea când te temi să răsufli să nu pice cântecul din ram
secunda de rai
când doare
măiastra sufletelor şi tăcerii
împărtăşindu-se din sine
eu nu mai pot asculta fiindcă dumnezeu mă iubeşte prea mult
fiindcă zidul casei mele e însemnat cu tril de
                                                                        privighetoare
mâine mă vor ridica gărzile care au ucis-o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu