HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 13 martie 2015

fals tratat despre negaţie

stau într-o rână ca o evă cu toate coastele îngropate în amintirea
unui singur bărbat am o rană tratată cu rivanol şi leacuri băbeşti
mai ieftine şi mai sănătoase care mă mănâncă fiindcă pesemne
se vindecă cum mi se spunea odinioară un strop de mâncărime
este ca zahărul pudră pe plăcinta cu mere nu e mare bai

pe drumul vieţii caligrafia este invers ca la carte trebuie să urci apăsat
şi să cobori lin şi subţire timp îndelungat am ascultat fără să roşesc
păsărică mută-ţi cuibul şi te du c-am iubit ce-n viaţă nu mi-a fost iertat
nu aveam cum să înţeleg şi nici nu am crezut că oamenii pot distruge
lucrurile pe care nu le înţeleg cum să îl distrugi pe dumnezeu de exemplu
cum să înţelegi de ce răsare soarele cine poate să descoasă ţesătura lumii
să separe fiinţa de nefiinţă aşa cum ai smântâni calea lactee şi ai spune

daţi cezarului ce-i al lui tu altă inimă pustie aştepţi ca hârtia de turnesol
să fii considerat expert în floarea soarelui baze şi acizi sau riscul
de a te preschimba în stâlp de sare riscul seismic sau riscul moralităţii
printre leproşi nu-i nimic de data aceasta fată dragă îmi voi linge rana
ca o pisică cu ochii în patru fiindcă oricine ştie că până şi scuipatul omului
distruge câţiva microbi iar cărţile mincinoase nu sunt doar pentru păcătoşi

aş spune eu cu buzele tremurând de tristeţe metempsihoză şi metafizică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu