HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 31 martie 2015

stop-cadru

sunt doamna cu o hermină în poală/ întorc şi eu capul în faţa mizeriei lumii/ prefer să fiu capturată decât să mă pătez/ lacrimile sunt prea murdare pentru obrazul meu/ priveşte-mă din profil prefer să împietresc/ în timp ce tu mă fotografiezi şi mă aşezi în ramă/ fiindcă virtutea unei femei nu există fără iubirea unui bărbat

când te obişnuieşti cu o dragoste mai veche
felul în care el te alintă draga mea
bucuria de a-ţi încălzi degetele în pulovărul lui
şi alte mici sălbăticii
mergi împiedicat
tălpile ţi s-au lipit de ghete vechi şi nu le mai poţi schimba
umbli bezmetică cu picioarele altcuiva
în orice dimineaţă când prepari două cafele
în mod reflex
până când îţi aminteşti că el a plecat
lăsând cheile ascunse sub preşul de la intrare

atunci simţi că eşti o parte din mizeria unei lumi banale cum este orice dragoste derulată cu încetinitorul






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu